
שימוש בקידום ממומן לניהול מוניטין
המונח המקצועי של "קידום ממומן" הוא PPC (ראשי תיבות Pay Per Click) , גוגל ומנועי חיפוש אחרים מציגים מודעה מתומצתת ( לפי הניסוח שתבחרו) שלכם בתוצאות החיפוש רצויות מבחינתכם ( שם פרטי, שם המותג, תחומי עיסוק וכו…) ולפי בחירתכם גם באתרים נוספים (Display ו- Remarketing, ורשתות שותפים), ורק על כל הקלקה על המודעה אתם משלמים למנועי החיפוש (גוגל, בינג וכו') וגולש שלוחץ על המודעה שלכם מגיע לאחד מהדפים באתר שבחרתם או לדף נחיתה מיוחד.
כל מנוע חיפוש קובע לעצמו כמה מודעות הוא מציג בכל דף תוצאה, התוצאות מופיעות בראש דף תוצאות החיפוש בגוגל עד 4 התוצאות הראשונות הם של "קידום ממומן" 10 אחריהם הם של "קידום אורגני" ועוד 3 אחרונים נוספים של "קידום ממומן".
מתוך דף תוצאות ממוצע 10 של קידום אורגני ו – 7 תוצאות של קידום ממומן.
בגלל האינטרס של מנועי החיפוש להצגה בולטת של המודעות ( תשלום על כל לחיצה) המודעות מודגשות בצבע שונה עם הכיתוב "מודעה", רוב הציבור לא מודע או לא אכפת לו שהמודעות הם בתשלום ומכאן נובע החשיבות של "הקידום בתשלום".
אנו יכולים לשלוט על התוצאות הראשונות בחיפוש שם המותג וכך לשלוט למעשה בתוצאות הראשונות של ניהול המוניטין של חברה או מוניטין לאנשים.
למעשה אנו דוחקים תוצאות שליליות למקומות נמוכים "וקונים" מוניטין.

דוגמה לתוצאת חיפוש בתשלום
דגשים בביצוע בישום "קידום ממומן בניהול מוניטין"
מחקר מילות מפתח לאיתור מונחים בעייתיים ומונחים שאנחנו רוצים לתת דגש.
קביעת תקציב פרסום.
ניהול נכון של הקמפיין וקביעה לכל מינוח חיפוש לאן אנחנו מובילים את המודעה בעת לחיצה.
ניסוח מודעה נכונה – שלא יראה שיווקי מידי אך מצד שני יגרום ללקוח לרצות ללחוץ על המודעה.
כמה קמפיין PPC חשוב לניהול המוניטין שלכם באינטרנט?
קמפיין PPC יכול לעזור משמעותית לניהול המוניטין שלכם, אך אין לסמוך רק על קמפיין ה PPC. לשם כך עליכם לפעול במקביל דרך קידום אתרים חיובי, ניהול מיתוג דרך רשתות חברתיות, פרסום כתבות יח"צ באתרים, בבל הפניית קוראים לאתר שלכם, אזכורים בפורומים ועוד. הכוח של שיווק נכון באינטרנט הוא "שילוב כלים" ליצירת המוניטין הנכון למותג או לשם שלכם.
כמה מילים עלינו
