דחיקת תוצאות שליליות
מחיקת תוצאות שליליות בגוגל היא אחד מהדברים הראשונים שיש לבצע כאשר אנו ניגשים לבצע ניהול מוניטין ברשת.
יש לשים לב שאין הכוונה למחיקה אלה לדחיקה, הצלחה מוגדרת כהזזה של האזכורים השליליים לדף השני של תוצאות החיפוש, ההיגיון שעומד מאחורי זה שרק אחוזים בודדים כ- 10% מממשיכים לחפש תוצאות גם בדף השני של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש.
דחיקת תוצאות שליליות היא מוצא אחרון רק לאחר שלא הצלחנו לשכנע את בעלי האתרים למחוק את האזכורים של המותג או שמכם הפרטי מהאתר שבבעלותם ( בדרך כלל אתרים קטנים קלים יותר לשכנוע אך באתרים גדולים הסיכוי שימחקו את האזכור מרצונם הוא אפסי).
הביצוע נעשה על ידי קידום אתרים חיובי (SEO), ביצוע מניפולציות באמצעות שתילת כתבות יח"צ וקידום אתרים מטעמנו באתרים נבחרים ,הקמת בלוגים אישיים, סרטוני תדמית, ניהול מדיה חברתית (SMO) פניה אישית לבעלי האתרים תוך התבססות על קשרים מקצועיים ועוד…
מה סיכויי ההצלחה ומה מהירות הביצוע?
הכל תלוי במספר האזכורים השליליים שיש להסיר מהרשת ובאילו אתרים הם הופיעו, ככל שמספר האזכורים גדול כך המשימה קשה יותר לביצוע, אם האזכור\ים הופיע\ו באתר חדשות מקומי או בבלוג בעל תפוצה לא גדולה אז הביצוע יותר קל אך אם האזכור\ים הופיעו באתרי חדשות ארציים המשימה והביצוע נעשים יותר קשים יותר.
חשוב לדעת שכדי לדחוק / למחוק אזכורים שליליים דרושה בניית אסטרטגיה לטווח ארוך ויכול הדבר לקחת שבועות עד חודשים עד לקבלת התוצאה הרצויה, הכל אפשרי לביצוע השאלה תוך כמה זמן ומה מידת ההשקעה הכספית.
העצה שלנו: תנו לאיש מקצוע לעשות זאת במקומכם
מכיוון שהנושא כה קריטי ובעל השלכות לטווח הארוך, חשוב לעשות את זה נכון. ביצוע לא נכון עלול רק להחריף את הבעיה ולהאריך את זמן הדחיקה והעלות הכספית, השאירו זאת לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורכם.