רופאים, רואה חשבון, עורכי דין, אנשי עסקים, אנשי ציבור, מנכ"לים ונותני שירות למיניהם או כל אדם מהישוב  – כולם  צריכים לדאוג למוניטין האינטרנטי שלהם, זהו למעשה הת.ז שלך ברשת. מוניטין הוא המראה שלך לעולם.

בעידן המידע הזמין ברשת ובקלות מציאת פרטים, בהקשת שמכם ניתן להגיע כמעט לכל פרט "מביך" בהיסטוריה שלכם, גם אם זה היה לפני עשורים ישנו כלל ברשת "גוגל לא שוכח", מפליא לדעת כמה קל לדעת עליכם המון בהקשת שמכם במנועי החיפוש.

רופא או עורך דין או בעל מקצוע שפורסמו עליו כתבות שליליות רוב הסיכויים שמי שמתעניין בשירותיו ברשת לאחר חיפוש קצר יהסס לשכור את שירותיו או ימנע מכל קשר אישי.

גם בבחירת בן הזוג ישנה השפעה רבה, כאשר הפרטנר מגלה על הבן זוג השני כתבות לא מחמיאות.

דוגמאות לאזכורים שליליים שיכולים להרוס לכם את התדמית: פרסום פסקי דין שאתם מוזכרים ( ויש כאלו המון), הסתבכות בעבר בכתבה שלילית שפורסמה באתרי חדשות, כתבה שלילי שפורסם עליכם ברשת, תמונות מביכות ועוד…תר

מה העלות ומה סיכויי ההצלחה?

הכל תלוי מה עומק "ההסתבכות" וכמות האזכורים השליליים שבו אתם מופיעים, אם האזכור מופיע במספר אתרי חדשות גדולים אתם בבעיה, התקציב הנדרש הוא גדול וזמן הביצוע יחסית ארוך.

אם מדובר בפרסום באתרי פסקי דין מצומצם ובמספר אתרי חדשות קטנים אז הבעיה פחותה וזול יותר.

במוניטין עסקי בשונה ממוניטין לאנשים התחרות על הביטוי או במקרה של  "השם" הוא נמוך יותר, ורכישת נכסי האינטרנט זולים יותר.

האסטרטגיה הנכונה ברוב המקרים קידום אתרים חיובי תוך שימוש ביחסי ציבור ברשת ודחיקת התוצאות השליליות לתחתית תוצאות החיפוש במקביל לפניה לאותם גורמים מפרסמים להסרת האזכורים השליליים.

ישנם כלים רבים שניתן לפעול בעזרתם, אך חשוב לדעת שתהליכים ברשת לוקחים זמן ככל שתקדימו לפעול ולא תחכו "לרגע האחרון" כך תשפרו את סיכוי ההצלחה.

יצירת קשר
close slider

אהלן!

השאירו הודעה ונשוב אליכם בהקדם!

או פשוט התקשרו: 053-282-0366

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך